En av de värsta kvartarna i mitt liv!

Asså igår var nog den värsta morgonen att ta sig till skolan på i hela mitt liv men jag hade ändå tur.
För mig brukar det ta ungefär ta 10 minuter för mig att gå till tunnelbanan och med buss tar det bra 2. Igår va jag smart nog att inte ens ställa mig vid min hållplats för att jag fattade att det inte skulle komma någon buss så jag började knalla. Det, mina vänner, va inte lätt! Jag trampade snett var femte steg, det piskade i ansiktet och på benen pga kraftig motvind, mascaran rann och jag höll på att svettas ihjäl under jackan eftersom jag var tvungen att gå snabt för att hinna med tunnelbanan. När jag kommer till den enda busshållplatsen mellan min hållplats och tunnelbanan så kommer en buss och mia ögon lyste av lycka som på 5 sekunder övergick till hat när den proppfulla bussen åkte förbi mig!
Springer sista biten och hinner precis men den kvarten var nog den värsta i mitt liv! (lol nej, jag har haft köttelfeber, mensvärk och magsår, inget slår det!) men det var i alla fall en hemsk kvart... 
 
Slänger in en helt orelevant bild på mig och min fina vän som togs på en fest för någon helg sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!