Min tweenie

Detta är en av mina systrar från en annan moder så att säga- Vi är ganska lika till utseendet och hon är som jag på nästan alla sätt. Vi har till och med fått frågan om vi är tvillingar och det gör mig såå glad! Hon är såå vacker och hennes kropp och hår är to die for haha!! Hon är de få människor som vet allt om mig... ALLT! Hon är en av de första människor jag vänder mig till om något på på tok. Hon betyder allt.
 Hon är rolig på sitt lilla konstiga sätt och hon har ett hjärta av rent guld!
(Det är även denna fröken som jag hittar på hyss med (shh) haha.)
Hon är  Fanny, min bästa vän och 1/3 av världens bästa trio!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!