Dessa jävla fredagar

Börja klockan 10, företagsekonomi aka FEK, 3(!!) timmars håltimme och sedan idrott! Värd dag, not!
Men denna fredag måste ju slå alla andra för att *trumvirvel*... vi ska göra handboll på idrotten!! Wiihoo glad tjej!
Spelade handboll i typ 4 år mn slutade när jag gick i sexan?? Ååh jag skulle aldrig slutat.. 
Oh well, lite skills har man ju kvar så nu är det min tur att glänsa efter att ha sett ut som en idiot på alla värdelösa idrottslektioner med fotboll på schemat! Blää
Jag ska dessutom köra all in med total handbolls outfit..
Funderar på om jag ska göra ett videoinlägg om det sen(?) Man vet aldrig vad som dyker upp här...
Kan mina vänner komma snart??? Åh heii nu kom dom! Det va inge roligt att sitta själv i en soffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!