Det bästa med att baka?

Inte att det är mysigt, inte resultatet, inte att det är kul utan smeten!! Helt klart smeten!

Aa som ni kan förstå så är det baka som stått på schemat denna kväll. 2 timmar och 3 kladdkakor senare så var jag klar! Haha shit vilken röra det var in köket sen men vad gör man inte för klassen...?
Ni ba va?
Jo, ni  förstår jag är en av de 5 som ska ta med sig fika imorgon till mentorstiden och jag vill inte att mina klasskompisar ska få i sig massa e-produker så istället för att köpa något så bakade jag...
Enligt mina vänner kallas detta ove sundberg style..det håller jag inte alls med om haha! 
Men allvarligt så är ju hembakat mycket godare enligt mig och mina kladdkakor är legen-wait-for-it-dary!
Kladdiga och med smak av världsklass!
BuP12c har något att se fram emot! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!