76 hela barre! Grattis, Grattis

Guuud vad jag är mätt nu! - Dagen spenderades först i skolan som vilken vanlig dag som helst, sen bar det av mot gymmet och ett jävligt köttigt skivstångspass. Det var första gången vi testade det och jag vill i alla fall köra det fler gånger. Riktigt jobbigt fram mot slutet. Härligt!  
Fick lite brottom efter passet när jag skulle ducsha och bättre på sminket och så för en halvtimme efter passets slut så skulle jag vara på en grekisk kolgrillsrestaurang på söder. Min kära låtsasmofar fyllde hela 76 år! Vi åt jätte god mat och hade det ypperligt (lol) trevligt men ucsh vad mätt jag är nu. Hallomi till förrätt, lamspett till varmrätt och kladdkaka till efterrätt men då var jag så mätt att jag gav bort halva till pappa haha!
Puss på er sålänge och hoppas att n hade en bra kväll.
Eftersom jag inte tog några bra bilder där så får ni nöja er med en jag tog i skolan idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!