Vlogg

Jag har hittills gjort en vlogg på videofyMe men den har inte hamnat uppe på bloggen än. Men om n vill följa mig på appen så heter jag madelei. Det kommer komma upp fler videos, bl.a en 55 saker om mig vlogg. (Ville inte vara för mainstream och ha 50 saker om mig så jag la till 5 extra.. hehe) Vet inte när den kommer upp. Haha den är inte ens gjord än men det kommer, jag lovar att det kommer.
Jag har även lite andra filmer men dom är inte heller helt klara än. Och sen måste jag lära mig hur man lägger upp dom här? Haha suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!