Nu låtsats vi att klockan är ca 21.30 5/12-12

Hej på er!
Kom nyss hem från skolan (fortsätt låtsas *blink, blink*) och är helt slut, ont över allt, fått en vagel(!!) (Skit mysigt jag vet och om ni ba va fan är en vagel? så säger jag bara Google!) och så mår jag illa.
Men vagel-jäveln måste vara värst. Det ilar i hela huvudet varje gång jag blinkar.
Aa som sagt så är klockan halv 10 denna kaotiska onsdagskväll och jag kom alltså hem nu. Sl tänker ni men icke icke min kära röda linje har gått som den ska hela dagen... Bussarna är en annan historia men det tar vi sen.
Idag började jag 9.30 och runt 13.20 ställde rektorn in skolan så att folk skulle kunna ta sig hem. Alla blev asglada förutom jag som skulle stå på öppet hus från klockan 16.. Jag fick kimia och fanny att stanna kvar så att vi kunde jobba lite med grupparbetet. Ambitiösa tjejer jag vet! Det va inte bara jag som skulle stå där från min klass men de andra jävlarna bangade så jag kände mig lite ensam ett tag för att jag inte riktigt kände sågon där.. Aja social som jag är (hehe) så började jag prata med några tillslut och då kändes allt lite bättre..
Klockan 18 så kom det i alla fall ungefär 20 97:or..20!! Haha i lördags var det 560. Kändes lite sådär ovärt att jag var i skolan i 11 timmar! 11!!! Tur att vi fick pizza i alla fall! Glad tjockis här! 
Ingen orkade säkert ens läsa det här men tack till er som gjorde det! 
Nu ska denna trötta tjej sova! Puss!
 
(Tidsinställt inlägg för er som inte fattade det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!