Ännu ett deppigt inlägg- men det är ok när man är sjuk, visst?

Sååå trååkig helg!!- yes det sammanfattar nog de senaste dagarna.
I fredags satt jag då barnvakt medan resten av sverige roade sig i Friends Arena.
I lördags var vi först på fotomässan där det känndes som om allt var på grekiska haha. Det där med kameror och iso och objektiv och d7000 eller d3000.. nja det är inte riktigt min grej så att säga hehe men mer om det sen. Efter mässan mötte jag upp mamma och pappa på willy's, gick till godiset, såg ledsen ut och sa att vi skulle ha film-mys à la mamma pappa och sjukt barn. Sagt och gjort så kollade vi på Shutter island, åt godis och hade det mysigt. Blev lite avundsjuk på systern min som gick ut på krogen när man satt hemma i mjukiskläder och hostade. Jag vill också vara 18!!!
Vette fan när jag va ute sist..? Eller jo, förra helgen tror jag, haha, men det känns som om det va väldigt länge sen i alla fall. Så nästa fredag ska jag göra något kul, så det så!!
Idag då? Pluggat matte och kollat på tv..Yes kul avslut... Tack gode gud för solsidan i alla fall så man får lite ljus i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!