Hej, har ni hört talas om världens bästa skola - Thorén?

Aaaaaj, min kropp- Stod på gymnasiemässan idag! Sjukt kul va det och munnen gick verkligen på högvarv i 3 timmar i sträck! 
Wow vad torr i munnen man blev och i slutet sprack verkligen rösten totalt! Blev hes och några okontrolerade falset toner blev det allt men gud va kul det var att prata med alla gulliga små (skoja) 97:or. De flesta var super trevliga, ställde frågor och var intresserade på att lyssa på mig i 10 min i sträck... stackare! man fick bara ännu mer energi av dem och det var 2 söta tjejer som antecknade! fan va söta!!
Det va en tjej dock som jag ställde standrdfrågan "hej vad är ni intresserade av?", med en skit glad ton till och vad får man för svar? "inte det här i alla fall" och ger mig störta bitchblicken! Man ba lilla gumman...? Hon kommer ju komma långt i sitt liv!
Shit vad ont jag har överallt nu, ryggen, knäna, fötterna, nacken, öronen(??) och halsen men det var det värt!
Älskar att vara social mot nya människor!
Nya favo-tröjan - thorén business school

Kommentarer
Postat av: Marran

Vad roligt att få stå där och träffa massa folk :)

SV:
Tack :)

2012-11-23 @ 15:57:08
URL: http://www.marilens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!