Min älskade gosboll

Låter som jag ska göra ett inlägg om min katt! (skrattgråtande emojiiii gubbe) Men nej så är det inte! Detta är ett inlägg om min andra syster från en annan moder och jag älskar henne upp över öronen!
Ni kanske förstår varför? haha 
 
 
Hon är så fin, min ängel! Tänk om alla vore som henne.. Haha då skulle alla vara super dryga ibland (fast på ett charmigt och ironiskt sätt) och ibland så roliga att man nästan kissar på sig...
Hon kan alltid få mig att skratta, vi behöver bara titta på varandra haha!
Hon finns alltid där man man behöver henne.
Det känns som vi har känt varnadra hela livet även om vi bara varit såhär nära i 2 år?! Men jag hoppas att vi alltid kommer vara vänner! Vet inte vad jag skulle göra utan framförallt henne och Fanny! Världens bästa trio!!!
Hon betyder allt för mig!
Hon är Kimia, min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Kimizn

Åh jag älskar dig så obeskrivligt mycket, den finaste och bästaste vännen man kan ha, for sure ♥♥ aldrig utan dig!

2012-11-28 @ 23:26:26
URL: http://kimiakaviani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!