...Och hur var eran måndag?

När jag vaknade igår kände jag bara nej!- så sagt och gjort gick jag inte till skolan. 
Jag hade verkligen inte lust att sitta och snora, hosa och nysa i lektion efter lektion och stackars alla andra som hamnar i riskzonen där basiller bara flyger rätt ut från en nysning! Ni ba "okej hon gick inte till skolan för att vara snäll?" och aa typ så! Haha nej jag bara skoja jag mådde faktiskt inte bra igår. 
Och när man inte bra så bra får man unna sig ett varmt bad right? Med ljus och skumm och en film i badet(!!) Aa det får man faktiskt, så det gjorde jag...
Vaknade 12 igår också och åt pannkakor till frukost... hur var eran måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!