once upon a time

 
Asså jag är grym på matte- eller aa jag brukade vara i grundskolan. Pluggade aldrig till prov, hade MVG i alla (!!)  fyra terminer som man hade betyg och tyckte allt va en barnlek! Aha men nu då... vad fan hände?! Vissa saker är så att man bara "wuuuut?" och har aldrig ens hört talas om, andra saker är skitlätta, för hallå jag är ju fortfarande bra på matte. Anyhow... skulle agera duktig och plugga idag (satsar man på A så gör man), har prov nästa vecka så jag tänkte "nä, nu ska jag fan plugga i tid!". gjorde mig redo, tog upp boken, satte mig vid köksbordet och gjore typ 2 tal sen slog tanken mig igen att jag ville starta en blogg! 

     
Karama will come for me, and i'll be waiting!

Kommentarer
Postat av: sannaantonia

snygging!

2012-11-23 @ 16:14:17
URL: http://sannaantonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!