psst..

Vill ni veta en hemlis?- det förra inlägget var tidsinställt.. hihi busigt va?
Jag började faktiskt att skriva inlägget runt 15-15.30 men då hade vi historialektion och behövde tydligen inte datorerna...
Cyrille (min historialärare med grov franskbrytning vilket gör livet mycket roligre av någon anledning..?)- Då kan alla stänga ner sina datorer.
(Jag fortsätter blogga rebellisk som jag är...nä men jag hörde knappt att ha sa till oss faktiskt)
Cyrille-Det gäller även Maddeh
Jag- Men nu hann jag ju inte blogga kla-art!
*skratt*
Det roliga är att jag var typ allvarlig men alla tyckte tydligen att det va superkul och började skratta...
Hehe nä men jag antar att jag kan vara rätt rolig ibland men vad ska man göra lixom..?
"I know I'm fabolous, funny and just awesome...  what to do?"
Foto. Josefine Hellgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!