Swedish House Mafia!!!!

Stämningen är helt flippad- om en halvtimme kommer dom, areanan är fullfackad! Jag tror att alla som inte är på friends arena just nu ändå kan tänka sig hur maxat det kommer vara om mindre än 30 minuter!
... det kan i alla fall jag som inte är där utan som sitter barnvakt denna ljuva fredagskväll!
Hoppas alla ni som är där har jäävligt kul!
Min kväll har varit awesome, vi har käkat popcorn och kollade nyss klart på Phineas & Ferb- the movie... mycket bättre än någon fjompig konsert om ni frågar mig!
Nej men allvarligt jag gråter inombords!! Varför köpte man inte en biljett i tid? Fa-an.
Får väl glädja mig åt att jag får pengar, istället för att slösa dem, vilket verkligen behövs just nu! Tror att jag äger ungefär 100 kr...? 
Ha en kul kväll nu alla! Dansa åt mig?
åååååååh! :(
 
(lånad bild av dn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!