Varning för äckligt inlägg!

Hur mycket snor kan finnas i en näsa?- yes jag varnade er.. Asså jag snyter mig och snorar hela tiden men det verkar inte finnas nåt stopp?! Det är som om allt snor som kan samlas i en människa på typ ett år ska ut på några dar?! Än en gång så varnade jag er... "Nästäppa och rinnsnuva på samma gång? Ta Otrivin Comp" *pling* (och varsågod för gratisreklamen...)
Nä men allvarligt talat så känns det inte som om alla dessa preparat ens fungerar. Om man tar alla mediciner mot förkylning som finns i hela världen kan man nog bli frisk på 6-7 dar, gör man det inte kan man bli liggande en hel vecka(!!)
Var det nån annan än jag som gick i kören när jag var liten och sjöng denna låt;
"Jag har jätte ont i magen och har hostat hela da-agen, min hals den bara svider och jag lider o jag li-ider. Jag har feber o jag fryser, jag snörvlar o jag nyser, min näsa den är he-elt röd och snart så är jag nog helt död" Aa mer eller mindre så är det just nu, minus magontet och halsonet dock! Man får vara glad för det lilla right?

FATTA SKÖNT MED SOMMAR, SOL OCH SEGLING (SSS HEHE) ISTÄLLET FÖR DENNA MÖRKA DYSTRA HÖST *ATSCHO* OCH FÖRKYLNING?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!