Vet inte om jag tycker att mamma är snäll eller dum som kommer med äppelpaj...

Ni ba va?- äppelpaj är ju asgott..? Och ja det har ni rätt i men jag var hos tanläkaren imorse och jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta över det vi upptänkte... 3(!!!) hål!!!!! 3!!! 
Ja, jag vet att jag är dåig på att borsta tänderna men jag ska fan bli bättre på det! Funderar nästan på att borsta 3 gånger per dag bara för att... Hon sa också att jag troligtvis småäter för mycket. Jag tror tyvärr att hon har rätt och det var därför jag drack mitt te och och mina kakor direkt efter middagen och sen kommer mamma 2 timmar senare med äppelpaj!
Jag tror ni förstår mitt problem nu.. Mamma vill att jag ska få fler hål i tänderna. Så snäll är hon! Haha nä men den va god så danke mami.
Men nu ska jag gå och borsta tänderna i typ 5 minuter, sminka av mig, läsa igenom matten en gång och sen sova. Sov gott alla fisar där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!