Gott nytt år folks

Ja eftersom jag inte sa det tidigare så får jag väl säga det nu- Gott nytt år!!
Hoppas ni hade en underbar afton? (lol va sofistikerat det lät, det gillar vi)
Jag hade det i alla fall jätte bra! Åkte hem till Kimia runt 6 och fixade mig samt åt middag med mina favorit tjejer på hela jorden. Det blev, fejkbränna, löshår, lösnaglar och lösögonfransar.. Hahah jag har nog aldrig kännt mig så fake.. eller jo på balen men schh.
Vi påbörjade sedan den 2 timmar långa färden mot festen vi skulle till och anlände till lokalen runt 10. Folk blev nog väldigt glada att vi kom så festen kunda dra igång (hehe eeegoooo)! Vid tolvslaget kramades alla med allt och alla och så fick man kanske en nyårspuss.. eller? Jag säger inget.
Vi röjde fram till halv 3 då världens bästa pappa kom och hämtade oss. Stor eloge till honom! Annars hade vi nog aldrig kommit hem.
Runt halv 6 somnade jag och kimizn helt utslaga i hennes säng! 
Bildbomb badoom;
 
 
Och nu lite finare/fixade bilder;
 
 
 
 





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!